Saturday, April 9, 2011

Lamanya bersawang...

Fuh!! fuhh!!... tepi2 nak lap habuk jap, lerrr.. penuh ngan sarang spiderman nih, lama tul aku tak up date blog nih..

Nak tau naper? ha jap lagik aku masukkan gambo keypad lap top aku yang dah bersepai dikerjakan dik Alif Amsyar tuh.. abah jer yg terror pakai key pad bersepai tuh.. kalo mama nak taip jer dah macam pakai brailer.. yer ker spelling tuh ala tulisan org buta tuh...

Last malam kelmarin aku suruh gak en hubby aku a.k.a abah cam na pun tolong la pi tukaq key pad tuh sebelum lap top tuh aku rendam dalam beldi heheh.. (aku memang kijam), at last abh ajak kawan dia en.cikgu gi tukar kat low yat...

Hukk alohhhh.. bukan susah pun, yang susah tuh sebab kena cas 160 hinggit.. takper la dari aku nak kena beli lap top baru heheeh... so boleh ler aku berblog sesuka suka..

Eermmmm.. semalam (sabtu) ngan hari nih aku kijer pagi.. bosan gilessss.. cian abah ngan 3 orang askar regimen tuh kat umah... selalu aku transfer jer diorang (termasuk abah heheh) kat umah mil..

Disebabkan mil aku balik kampung.. kul 5 pagi aku dah kelentang kelentung.. gi masak ler, kang sementara aku nak balik kul 3 ptg kang.. kelaparan org kat umah.. rasa cam masak bulan poser lak..

Hari nih harus ku kena bawak diorang keluar sebab semalam dah sehari berkurung kat umah.. gi taman jer lah.. sebab malam nanti aku kijer malam pulak.. so terima kasih en hubby ku yang sangat memahami.. makasih sebab tolong mama jaga askar regimen tuh huuuu..

Kalo abah yg jaga tak bersepah pun..cuba kalo ngan mama hu kedaung sepahnyer... nak boh gambo-gambo best ada dalam camera lak malam karang ler aku masukkan aktiviti terkini.. asyik bertangguh jer...

No comments: