Wednesday, June 30, 2010

Aiyooo.. dia angin ler

Pagi-pagi lagi aku dah kelam kabut konon-konon nak keluar rumah sharp pukul 7.00 last-last pukul 7.20 jugak baru gerak...aiyakkkkk...macammana nih ...aku sampai opis tepat kul 8.04 minit...ah sudah..macamana nih...so aku terus berlari-lari katak report duty kat control .Banyak benda yang aku belajar hari nih...berserabut kepala otak aku nih...almaklumlah selama 10 tahun otak aku nih dah program kijer yang sama so hari nih berpinau ler skit...balik nak carik Examo lah.Besok aku tak boleh nak lambat-lambat lagi ..kul 7.30 wajib masuk...

1st time aku kena call stesen ambik gas reading...yg angkat tuh pompuan ..awal2 lagi dah kena sound..''nih dah pukul berapa nih..reading kena ambik pukul 10,'' pastu menda lagi dia membebel..terus aku pass balik phone tuh kat CA ..''dia takmo cakap ngan saya''...heheheh ..pesal lak nak marah2 nih ..dah CA kol kul 10.20..aku baru report duty 2 jam yang lepas...aku memang dari dulu paling tak suka buat kijer dengan pompuan...karet!

Kali ke 2 aku kol sebab sejam sekali kener ambik reading..makcik tuh lagi ..ada la benda yg dia cakap tak sama macam kat report aku ..aku mintak dia ulang..aikkk dia angin ler..nak marah pulak..sekali lagi kena sound makcik nih...buat kijer profesional ler...kot yer pun semalam tak dapat jangan ler hangin ngan aku yang tengah terhegeh-hegeh nak belajar nih....aiyakkkkk...

No comments: