Thursday, June 3, 2010

Selamat Hari Ibu ...

Selamat Hari Ibu!walaupun dah berkurun dah hari ibu tapi baru hari nih aku rajin nak bagi komen skit heheeh.. Kat sebelah nih gambo sambutan hari ibu kat taska anak aku.. patut kena pegi kul 12.40 diorang dah start nyanyi..aku lambat skit jerk.. aisehhhhh diorang dah abis nyanyi .. rugi.. rugi.. sebab anak dara aku dok praktis lama dah nyayi lagu nih.. nampak tak kad tuh.. ha tuh dia la buat (padahal cap tangan dia ja yg lain cikgu dia buat).. aku mula rasa sebak.. walaupun aku nih nampak ganas dan bermulut jahat (awwwww jahat ker????) tapi hati aku cepat sensetipppp hehehhe.. sebak.. nak nangis.. uwaaaa.. mula la aku teringat arwah mama aku... (sambil dlm hati baca alfatihah).. rinduuuuu mama aku.. tak jadi citer panjang2.. aku dah sedih dah.. sob..sob!

No comments: