Thursday, June 3, 2010

Birthday aniq

Nih hero sulong aku.. nama dia Aniq Farihin..18/4/10 tuh birthday dia.. awal2 lagi dah mintak nak kek.. dah rezeki dia kek tuh aku beli kat Baker Cottage..dapat less 40%.. huyooooo berbaloi dan sedap!
Dia dah cakap ''mama abang nak adiah''.. dan seperti biasa jugak ayat aku..''mintak kat abah'' hehehe..bab mainan dia memang ngan ngan bapak dia ..aku tak masuk port sebab selalu teste aku ngan dia tak sama...heheheh

Happy Birthday abang aniq!.. dah besar pun anak aku... dah masuk 5 tahun dah umur dia... aku dok ingat lagi masa ngandungkan dia.. punya la payah.. sebab masa tuh takder keter lagi..so hari2 jalan kaki dari rumah naik komuter...sampai KL Sentral naik LRT pulak.. pastu jalan kaki ak naik bukit huyoooo penat woooo.. hari2 aku kena telan dulu madu khaula 2 sudu besar.. kalau tak tak larat aku nak jalan...

Masa bersalin lagi kelakar...doc aku tuh doc india..so dah penat melalak (aku kalau bersalin memang huduh !menjerit macam k....g!kih kih kih) aku siap speking...''please doctor...please help me!! please vacuum doctor".. alhamdulillah aku selamat bersalin normal dengan kesan koyakan sampai aku makan nasik berdiri...tak buleh duduk!Pastu aku terpikir balik...aikkk camner aku boleh speaking ngan doc tuh aaa..kih kih kih..

No comments: